صفر تا صد عمل بینی مشهد – دکتر حسین حامدی بهترین جراح بینی

صفر تا صد عمل بینی مشهد – دکتر حسین حامدی بهترین جراح بینی

4962 Views

عمل بینی در مشهد یا تهران و حتی شهرستان ها در سالهای اخیر متقاضیان بسیاری داشته است. شروع هزینه عمل بینی با دکتر حسین حامدی، بهترین جراح و متخصص گوش، حلق و بینی از 30 میلیون تومان است.

فرقی نمی کند اگر شما قصد عمل بینی گوشتی یا استخوانی را دارید یا فقط قصد برداشتن قوز بینی را دارید به این نوع جراحی، عمل زیبایی بینی می گویند که با هدف تغییر شکل بینی یا زیبایی انجام می شود و مدل های متفاوتی نیز دارد مانند عمل بینی طبیعی، عمل بینی فانتزی، عمل بینی عروسکی، فرانسوی، باربی و غیره . بسیاری با هدف درمانی تن به عمل بینی می دهند، به طور مثال : عمل ترمیمی بینی، عمل پولیپ بینی یا عمل انحراف بینی که در آن با اصلاح تیغه بینی یا کاشت غضروف در بینی مشکل حل می شود و البته که هزینه این عمل ها با هم متفاوت است.

دکتر حسین حامدی؛ بهترین جراح بینی مشهد

دکتر حامدی جراح بینی مشهد، به عنوان یکی از بهترین‌ها در حوزه زیبایی شناخته می‌شود. در ادامه اصلی‌ترین ویژگی هایی که ایشان را بهترین متخصص‌ در مشهد تبدیل کرده است اشاره کرده ایم.

  • تخصص و تجربه: دکتر حامدی دارای بورد تخصصی گوش، حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند. ایشان بیش از 15 سال سابقه جراحی زیبایی بینی دارند و در این مدت، بیش از 5000 عمل جراحی موفق انجام داده‌اند و همواره جراحی بینی با کمترین عوارض و بهترین نتیجه را در دستور کار خود قرار داده است.
  • درصد بالای رضایت مراجعین: دکتر حامدی همواره رضایت زیباجویان را در اولویت قرار می‌دهد. ایشان قبل از جراحی، بیماران خود را به‌ صورت کامل مشاوره می‌کنند و هنگام جراحی تمام خواسته‌های آن‌ها را در نظر می‌گیرند.

در ادامه ویدئوی رضایت زیباجوی عزیز از عمل بینی با دکتر حامدی را مشاهده می کنید.

رضایت آوای عزیز از جراحی بینی مشهد با دکتر حامدی

یک ماه بعد از عمل بینی در مشهد توسط دکتر حامدی

قیمت عمل بینی در مشهد سال 1402

قیمت عمل بینی معمولاً به سه قسمت تقسیم می شود. مبلغ اول هزینه جراح یا همان پولی است که شما در واقع به پزشک معالج پرداخت می کنید. دوم، هزینه ی بیهوشی است. بخشی از پرداختی متعلق به متخصص بیهوشی است. سوم،هزینه استفاده از اتاق جراحی در بیمارستان و همچنین اتاق ریکاوری شما که بعد از اتمام عمل جراحی بینی از آن استفاده می کنید. قیمت این سه فاکتور بستگی به میزان کار بینی شما دارد. بعد از اینکه جراح شما را معاینه کرد، قیمت دقیق جراحی بینی به شما اعلام می‌شود.

با مطالعه مقاله هزینه عمل بینی در مشهد، اطلاعات کامل‌تری از قیمت جراحی انواع بینی و هزینه های قبل و بعد آن کسب می‌کنید.

عوامل موثر بر هزینه عمل بینی در ایران

نوع بینی: بر اساس اینکه بینی شما غضروفی، استخوانی و یا گوشتی است قیمت آن متفاوت است.

منطقه جغرافیایی: هزینه بینی در هر شهر و یا هر کشور متفاوت است. هزینه عمل بینی در شهر های بزرگ معمولا بیشتر از شهرستان ها می باشد. برای مثال هزینه عمل بینی در مشهد بین 20 تا 80 میلیون تومان متغیر است. هزینه عمل بینی در تهران تا 100 میلیون تومان نیز می رسد.

نوع جراحی: قیمت جراحی درمانی، زیبایی و ترمیمی بینی متفاوت است. اگر عمل زیبایی بینی انجام شود هزینه کمتر اما اگر همزمان پولیپ بینی برداشته شود یا لازم به اصلاح تیغه بینی باشد یا حذف سینوس، قیمت آن بیشتر یا کمتر می شود.

هزینه عمل بینی ترمیمی در مشهد

قیمت عمل بینی ترمیمی در مشهد بیشتر از عمل بینی اولیه است، اگر جراحی زیبایی بینی داشته‌اید و پس از آن تنفس یا شکل بیرونی بینی شما مشکل داشت، مشاوره با پزشک مشخص می‌کند که شما کاندیدای عمل بینی ثانویه هستید یا خیر. در این جلسه قیمت عمل بینی ترمیمی توسط پزشک به شما اعلام می شود.

انواع بینی : بینی گوشتی و استخوانی و تفاوت آن ها

بینی افراد بسته به آناتومی آنها به 2 دسته بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم می شود. بینی های گوشتی دارای پوست ضخیم تر و نوک بینی گرد هستند. جراحی بینی گوشتی نسبت به عمل بینی استخوانی حساس تر و سخت تر است. بینی های دارای قوز و بخش بزرگتری از غضروف با پوستی نازکتر جزء دسته بینی های استخوانی تقسیم بندی می شوند. نتیجه جراحی بینی استخوانی معمولا بهتر است.

تصاویر عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر حسین حامدی

عکس قبل و بعد جراحی بینی در مشهد
عکس قبل و بعد جراحی بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر حامدی
عکس عمل بینی استخوانی در مشهد
عمل بینی در مشهد 98
عکس عمل بینی طبیعی
عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی در مشهد دکتر حامدی

تصاویر عمل بینی استخوانی در مشهد توسط دکتر حسین حامدی

هزینه عمل بینی در مشهد سال ۹۸
عکس عمل بینی در مشهد
عمل بینی طبیعی در مشهد
عکس عمل بینی استخوانی مشهد دکتر حامدی

عمل بینی به چند روش انجام می‌شود؟

1- عمل بینی باز

در جراحی بینی باز که به آن رینوپلاستی خارجی نیز گفته می شود، یک برش کوچک روی کلوملا (بافت نرم که سوراخ بینی را جدا می کند) درست در زیر نوک بینی ایجاد می‌شود، این کار تحت بیهوشی عمومی انجام شده و امکان دسترسی ساختار زیر استخوانی و غضروف را آسان می کند.

مزیت اصلی عمل بینی باز، افزایش دقت در تغییر شکل چارچوب بینی برای دستیابی به کانتورینگ مطلوب است. اگر تیغه بینی بیمار کج باشد یا تغییرات زیادی لازم باشد پزشک از روش باز برای جراحی بینی استفاده می کند. رویکرد رینوپلاستی باز باعث می شود تا پزشک دید واضح تری از اصلاحاتی که باید انجام شود داشته باشد. جای زخم به جای مانده به سختی قابل رویت است و معمولاً با گذشت زمان محو می شود.

عمل بینی باز چگونه است ؟

2- عمل بینی بسته یا عمل بینی اندونازال

جراحی بینی به روش بسته به عنوان جایگزینی برای روش باز انجام می شود. در رینوپلاستی بسته، که به آن جراحی بینی به روش اندونازال نیز گفته می شود؛ برش های لازم کاملاً پنهان در داخل بینی زده می شود. برش هایی روی غشای بینی در نقاط مختلف ایجاد می شود تا پزشک به قسمت های مختلف چارچوب بینی دسترسی پیدا کند.

با باز نشدن بینی، زمان ریکاوری کاهش پیدا می کند و زخم های غیر قابل مشاهده هستند. علاوه بر این ممکن است از آندوسکوپ در طول جراحی زیبایی بینی بسته استفاده شود. معمولا تحت بیهوشی عمومی انجام می شود، پزشک این عمل را از طریق زدن برش هایی بصورت جداگانه در سوراخ بینی چپ و راست انجام می دهد. ، روش عمل بینی بسته بدون برش بیرونی کمتر تهاجمی است وعدم وجود برش در ستون بینی باعث ایجاد تورم کمتری نسبت به جراحی باز می شود. عمل بینی بسته معمولا عوارضی ندارد.

نحوه عمل بینی بسته

بهترین روش عمل بینی کدام است؟

اینکه عمل بینی باز بهتر است یا عمل بینی بسته کاملا به تشخیص پزشک شما بستگی دارد. به عنوان مثال عمل بسته بینی برای ایجاد تغییرات کوچک و ساده تر و عمل رینوپلاستی باز برای تغییرات بزرگ و مشکلات پیچیده مناسب است.

انواع جراحی بینی

جراحی بینی می تواند با هدف زیبایی بینی انجام شود یا با هدف رفع مشکلات حلق و بینی مانند موارد زیر :

1- عمل انحراف بینی یا سپتوپلاستی

سپتوم دیواره استخوان و غضروف است که بینی شما را به دو قسمت تقسیم می کند. سپتوم انحراف یافته هنگامی رخ می دهد که دیواره بینی شما به یک طرف کج شده باشد. سپتوم انحرافی می تواند مادرزادی و یا در اثر آسیب دیدگی ایجاد شود. در بیشتر افراد مبتلا به انحراف بینی یکی از سوراخ های بینی کوچکتر از دیگری است. که این امر می تواند باعث اختلال در تنفس شود. علائم دیگر انحراف بینی ممکن است شامل خونریزی مکرر بینی و درد صورت، سردرد و سرگیجه باشد و درمان قطعی انحراف بینی فقط و فقط جراحی برای رفع سپتوم انحرافی است.

جراحی انحراف بینی یا سپتوپلاستی یک روش برای اصلاح انحراف بینی است. سپتوپلاستی تیغه بینی را صاف می کند و باعث می شود هوا بهتر در بینی شما جریان داشته باشد و تنفس راحت تر شود. مدت زمان عمل انحراف بینی بسته به پیچیده بودن شرایط ، حدود 30 تا 90 دقیقه طول می کشد. بسته به نظر پزشک می تواند تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام شود .

به این صورت که جراح برشی را در یک طرف بینی شما برای دسترسی به تیغه بینی ایجاد می کند. مرحله بعدی بالا بردن غشای مخاطی (پوشش محافظ سپتوم) است. سپس سپتوم انحراف یافته در موقعیت مناسب قرار می گیرد. هرگونه موانع مانند قطعات اضافی استخوان یا غضروف برداشته می شود. مرحله آخر برگرداندن غشای مخاطی به محل اولیه است.برای نگه داشتن سپتوم و غشاها ممکن است به بخیه احتیاج باشد. درد عمل انحراف بینی بسیار اندک می باشدو بعد از عمل پزشک شما لیستی از مراقبت بعد از عمل انحراف بینی رابه شما خواهد داد که باید به دقت به آن عمل کنید.
عوارض عمل انحراف بینی می تواند عفونت ، خونریزی ، جمع شدن خون زیر مخاط بینی باشد که البته بسیار نادر است.

2- عمل بینی ترمیمی (رویژن)

در جراحی ترمیمی بینی فرقی ندارد که ترمیم نوک بینی انجام دهید یا کل بینی در هر صورت چالش برانگیزترین روش جراحی زیبایی پلاستیک است. حتی در بهترین حالت ممکن است خطرات عمل ترمیمی بینی وجودارد که شامل ناهنجاری های خارجی یا مشکلات تنفسی بعد از جراحی زیبایی بینی می شود. این امر به دلیل آناتومی پیچیده بینی است. در چنین مواردی، هنگامی که یک عمل جراحی دوم انجام می شود، تجربه جراح از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. پس سعی کنید حتما بهترین دکتر برای عمل ترمیمی بینی را در مشهد یا شهر خودتان برای این کار انتخاب کنید.

عمل بینی ترمیمی معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. برش ها در درجه اول داخلی هستند ، هرچند گاهی از برش خارجی کوچک استفاده می شود. استخوان و غضروف بینی تغییر شکل می یابد و برای حفظ عملکرد تنفس بینی دقت لازم انجام می شود. اغلب بهبودی تنفس بعد از جراحی برای بیماران حاصل می شود.

مراقبت بعد از عمل بینی ترمیمی بسیار مهم است از عطسه و پایین نگه داشتن سر اجتناب کنید. ممکن است 5-7 روز یا حتی در بعضی افراد بیشتر، بینی تورم داشته باشد. بعد از 7 روز آتل برداشته شده و بخیه ها کشیده می شوند. و به مرور زمان کبودی و تورم کاهش می یابد.
گاهی پزشک برای ترمیم بینی عمل شده بدون جراحی ازتزریق ژل یا همان فیلر روی ناهمواری های بینی استفاده می کند.

3-عمل پولیپ بینی

پولیپ های بینی بافت نرم، بدون درد و غیر سرطانی در داخل بینی یا سینوس ها هستند. آنها مانند اشک یا انگور آویزان هستند که ناشی از التهاب مزمن هستند و با آسم، عفونت مکر، حساسیت و اختلالات ایمنی همراه اند.
علائم پولیپ بینی در بزرگسالان شامل انسداد بینی که منجر به مشکلات تنفسی می شوند، مختل شدن حس بویایی وعفونت های مکرر می شود.
پولیپ می تواند در همه افراد باشد، اما در بزرگسالان شایع تر است. درمان پولیپ بینی با قرص و دارو اغلب می توانند پولیپ های بینی را کوچک یا از بین ببرند، اما بعضی اوقات برای از بین بردن آنها به عمل جراحی نیاز است. حتی پس از درمان موفقیت آمیز ، پولیپ های بینی اغلب برمی گردند.

بهترین درمان پولیپ بینی جراحی آندوسکوپی پولیپ بینی است که در آن جراح یک لوله کوچک که یک لنز بزرگنمایی یا دوربین ریز در سر آن است را درون بینی وارد کرده و آن را به حفره های سینوس هدایت می کند. او برای از بین بردن پولیپ ها و مواد دیگری که سینوس های شما را مسدود کرده، از ابزارهای ریز استفاده می کند.
بعد از عمل احتمالاً از قطره پولیپ بینی یا اسپری بینی کورتیکواستروئید برای جلوگیری از عود پولیپ بینی استفاده خواهد شد.
هزینه عمل پولیپ بینی کاملا متغیر است، بستگی به تعداد پولیپ ها و وخامت اوضاع دارد.

عمل بینی با لیزر چگونه انجام می‌شود؟

عمل بینی با لیزر که از آن به عنوان جدیدترین روش جراحی بینی یاد می شود. در واقع روشی است که به آن عمل بینی بدون جراحی می گویند. لیزر بینی جزو پر طرفدار ترین روش ها است. اما این روش در واقع نوعی عمل زیبایی بینی محسوب نمی شود و فقط روشی برای کم کردن حجم پوست بینی است . اگر بینی بزرگ و خمیده دارید، روش جراحی زیبایی بینی مناسب شما می باشد.

آیا بینی گوشتی را می توان با لیزر عمل کرد ؟

در عمل بینی بدون جراحی(با لیزر) پوست روی سطح بینی نازک شده و بافت های اضافی پوست از طریق لیزر کاهش می یابد. در این روش ، پوست روی بینی از لیزر گرما دریافت می کند. و حجم چربی بینی به وسیله لیزر کم می شود. به این ترتیب، می توان نتیجه خوبی را در کوچکتر کردن بینی آن هم فقط بینی های گوشتی دریافت کرد. این روش حدود 1-2 ساعت طول می کشد و ممکن است بیماران طی 1-2 روز به زندگی روزمره خود بازگردند.

عمل بینی با لیزر در مشهد توسط دکتر حامدی مورد تایید نیست و صرفا تبلیغات برخی از جراحان می باشد.

کدام مدل بینی را برای جراحی بینی خود انتخاب کنیم ؟

بهترین مدل بینی برای صورت کشیده کدام است ؟ مناسبترین مدل بینی برای صورت بیضی، قلبی، گرد و مربعی کدام مدل است ؟ عمل بینی طبیعی خوبه یا فانتزی ؟

گرایش افراد به یک مدل خاص اغلب با مد همراه است بسیاری مدل ها مانند مدل بینی فرانسوی یا اسامی دیگری سر زبان‌ها می‌افتد اما در واقع اوضاع کمی متفاوت است. شما مدل هایی را که به نظر شما زیبا هستند را پیش پزشک می برید اما نکته اساسی در جراحی بینی فرم صورت شما است که ممکن است متناسب با مدل های انتخابی نباشد. فرم صورت، پیشانی، چانه و گونه شما در فرم نهایی بینی شما نقش دارند.

چه مدل بینی به چه صورتی میاد
چه مدل بینی به چه صورتی میاد ؟

1- عمل بینی فانتزی مشهد (عروسکی یا عمل بینی مدل باربی )در مدل بینی فانتزی یا سربالا، نوک بینی برجسته ترین قسمت در مقایسه با سایر جراحی های بینی است. جراح به وسیله برش های داخلی نوک بینی را برجسته می کند و همچنین با استفاده از پروتز های مصنوعی یا طبیعی پل بینی را تغییر می دهد.قوس پل بینی در این روش کمی بیش از حد معمول است. برای کاهش تورم ، تا دو روز بعد از جراحی فانتزی بینی حتما از کیسه های یخ استفاده کنید. البته در عمل بینی فانتزی مردانه در نهایت باید زاویه بین بینی و لب بین ۹۰ تا ۹۵ درجه باشد وگرنه بینی از حالت طبیعی خارج می شود.

2- عمل بینی نیمه فانتزی مشهدجراحی بینی نیمه فانتزی مانند عمل بینی طبیعی می باشد، فقط نوک بینی کمی سربالا تر و قوس پشت بینی کمی بیشتر از بینی های طبیعی است. این روش برای کسانیکه که می خواهند بینی شان کوچکتر از حد معمول باشد اما همچنان تناسب بین چهره و بینی حفظ شود مفید است.

3- عمل بینی طبیعی مشهد

مدل بینی طبیعی، به گونه ایست که پزشک نواقص بینی شما را در آن برطرف کرده، اما حرکت اقرار آمیزی روی آن انجام نمی دهد. و سعی بر آن است که بعد از جراحی فرم کلی بینی شما طبیعی به نظر بیاید. این روش بهترین مدل عمل بینی استخوانی است، چراکه برای کسانیکه بینی استخوانی دارند تغییر زیادی پس از عمل دیده می شود و بهتر است که این تغییر طبیعی باشد و نیازی به کوچک کردن بیش از حد بینی نیست.

عوارض عمل بینی چیست ؟

  • • عفونت بینی
  • • خطرات بیهوشی
  • • مشکلات تنفسی
  • • تغییر در احساس پوستی (بی حسی یا درد)
  • • بهبود نیافتن جای بخیه ها و یا زمان بر شدن این بهبودی
  • • سوراخ شدن بینی (سوراخ شدن در قسمت تیغه بینی) که امری نادر است.

مراقبت های بعد از عمل بینی | باید ها و نباید های عمل بینی

تغذیه بعد از عمل بینی : بعد از عمل بینی چه بخوریم ؟

برای 24 ساعت اول بعد از عمل بینی، باید مواد غذایی خنک مصرف کنید تا عوارض جانبی بیهوشی به حداقل برسد. در طی چند روز بعد از جراحی بینی، غذاهای نرم مانند پوره سیب زمینی، اسموتی، جو دوسر، سوپ توصیه می شود. از وعده های غذایی و نوشیدنی های گرم و همچنین غذاهای پرادویه اجتناب شود، زیرا باعث رقیق شدن خون رگ ها می شود و در نتیجه تورم و کبودی بیشتر می شود. جویدن غذا بعد از عمل بینی بسیار مهم است و به توصیه پزشکان برای هفته اول از غذاهایی که جویدن آنها دشوار است خودداری کنید. هفته دوم بعد از عمل، می توانید رژیم عادی خود را از سر بگیرید.

اب هویج برای عمل بینی
بعد عمل بینی چه غذاهایی بخوریم ؟

کبودی و تورم بعد از جراحی زیبایی بینی

تورم بخشی شایع و مورد انتظار بعد از جراحی زیبایی بینی است. بیشترین تورمی که تجربه خواهید کرد طی 2 هفته اول است و بعد از آن فروکش می کند.
برای کاهش ورم نوک و پره های بینی بعد از جراحی بینی نکات زیر را رعایت کنید :

استفاده از یخ :
یخ می تواند تورم را بعد از عمل کاهش دهد ، اما تنها در صورتی که در چند روز اول استفاده شود. چند بار در روز کمپرس یخ را روی گونه های خود بگذارید.

وضعیت سر:
بالا نگه داشتن سر می تواند تورم را کاهش دهد. پس یک تا دو هفته بعد از عمل به وضعیت سر در هنگام خواب دقت کنید. و از پایین انداختن سر بعد از عمل بینی خودداری کنید. زیرا علاوه بر افزایش تورم می تواند منجر به خونریزی نیز شود.

بهبودی بعد از عمل بینی
ورم و کبودی بعد از عمل بینی

انسداد بینی بعد از جراحی بینی

بعضی اوقات ممکن است بینی توسط خون سخت شده بسته شود به طوری که راه هوایی کاملا بسته شود. این احتقان باعث دشواری در تنفس شده باعث تنفس از دهان می شود. گرفتگی یا به اصطلاح کیپ شدن معمولا بعد از عمل سپتوپلاستی بیشتر دیده می شود و تنفس را سخت می کند اما نگران نباشید برای رفع انسداد بینی از فین کردن و یا انگشت در بینی کردن جدا خودداری کنید. درعوض، با استفاده از محلول شست و شو و یا آب نمک بینی را مرطوب نگاه دارید. و برای کمک به بهبودی بهتر با انگشت تمیز یا گوش پاک کن، کرم تجویز شده را روی خط بخیه ها بمالید.

تمیز کردن بینی بعد از عمل بینی

شما می توانید با استقاده از پراکسید هیدروژن های مختلف که در داروخانه ها وجود دارند و یا با سرم های شستشوی نمکی بینی خود را تمیز کنید. برای تمیز کردن پوسته سخت شده اطراف بینی ، به آرامی با دستمال مرطوب روی آن را بکشید تا مایع خشک شده نرم شود. با آب گرم می توانید راحت تر از آب سرد این کار را انجام دهید.

رابطه زناشویی بعد از عمل بینی

اگرچه ممکن است به نظر برسد که صورت شما تحت تأثیر فعالیت جنسی قرار نمی گیرد ، اما داشتن رابطه جنسی بعد از عمل خطرناک است.
وقتی صحبت از جراحی های صورت مانند جراحی زیبایی بینی می شود ، بزرگترین خطر بالا رفتن فشار خون است، که می تواند باعث خونریزی در محل جراحی یا تورم در سر شود. از آنجا که تنظیم فشار خون در هنگام انجام اعمال بدنی دشوار است ، بهتر است حداقل به مدت سه هفته از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.

اگرچه برای بهبودی واقعی بینی شما به شش تا هشت هفته زمان نیاز دارد، و داشتن رابطه جنسی قبل از بهبودی کامل می تواند منجر به ترومای بینی شود که ممکن است نتایج جراحی شما را تغییر دهد. هنگام برقراری رابطه جنسی پس از جراحی رینوپلاستی ، حتماً ملایم باشید و از موقعیت هایی که می تواند بینی را با سطح دیگر در تماس قرار دهد، خودداری کنید.

آتل بینی چه موقع برداشته می شود ؟ آتل خارجی و اسپلینت داخلی

محل و میزان جراحی تعیین می کند که بیمار چه مدت باید از آتل بینی استفاده کند. به طور معمول، اسپلینت های خارجی پس از حدود یک تا دو هفته برداشته می شوند و اسپلینت داخلی ممکن است بین سه تا پنج روز پس از عمل برداشته شود. در هنگام برداشتن آتل بیمارانی که توصیه های درمانی از قبیل استفاده از اسپری و پماد بینی را انجام داده اند ناراحتی کمتری را تجربه می کنند.

نحوه برداشتن آتل بعد از عمل بینی
انواع آتل بینی داخلی و خارجی

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی

بعد از عمل بینی از به شکم خوابیدن اجتناب کنید. سعی کنید به صورت طاق باز بخوابید به پهلو خوابیدن نیز ممنوع است. زیر سر چند عدد بالشت گذاشته و اگر نگران تکان دادن سر خود هستید چند عدد حوله یا بالش در اطراف سر برای ثابت ماندن وضعیت سر قرار دهید.

 نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی
نحوه صحیح خوابیدن بعد از جراحی بینی

نحوه صحیح چسب زدن بینی بعد از عمل بینی در مشهد توسط دکتر حامدی را مشاهده کنید

پاسخ برخی از مهمترین سوالات بعد از عمل بینی :

• – تا 4 هفته از ورزش کردن و برداشتن وسایل سنگین بعد از جراحی بینی خودداری کنید.
• – از حرف زدن بعد از عمل بینی به مدت طولانی و مکالمات تلفنی تا دو هفته اجتناب کنید.
• – کشیدن سیگار بعد از عمل بینی واکنش درمانی بدن را کند می کند. بیماران باید از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل در طی روند بهبودی رینوپلاستی خودداری کنند.
• – برای خمیازه کشیدن بعد از عمل بینی و همینطور عطسه کردن و خندیدن در حدی که به بخیه های صورت آسیبی نرسد می توانید دهان خود را باز کنید.

 مشروب بعد از عمل بینی
ممنوعات بعد از عمل بینی

کلام آخر

دکتر حسین حامدی متخصص گوش و حلق و بینی و جراح زیبایی بینی و صورت با بیش از ده سال سابقه و 5000 عمل بینی موفق در مشهد
چنانچه هر سوالی در زمینه عمل بینی مشهد یا بعد از جراحی بینی دارید در کامنت عنوان کنید یا با شماره های 05138443895 – 09157020224 تماس بگیرید.

سوالات متداول پیرامون عمل بینی مشهد

1- هزینه عمل بینی گوشتی بیشتر است یا بینی استخوانی؟

هزینه عمل بینی گوشتی به دلیل سختی عمل، کمی بیشتر از جراحی بینی استخوانی است. اما هزینه نهایی فقط با معاینه تعیین می شود.

2- عمل بینی اقساطی در مشهد انجام می‌شود؟

عمل بینی اقساط در مشهد که زیاد به گوش میخورد. اما توجه داشته باشید از آنجایی که عمل بینی در بیمارستان یا کلینک های خصوصی انجام می شود لذا تسویه بیمار با بیمارستان به صورت چکی و اقساط امکانپذیر نیست.

3- آیا عمل بینی در دوران شیردهی ممکن است ؟

از 2 تا 24 ساعت بعد از عمل بینی از شیردهی به کودک خود اجتناب کنید و از شیر دوشیده شده از قبل برای تغذیه کودک استفاده کنید.

4- تا چند وقت بعد از عمل بینی باید چسب زد؟

2 هفته تا 2 ماه بعد از جراحی بینی بهتر است بینی خود را چسب بزنید، البته به نظر پزشکتان نیز بستگی دارد.

5- چند روز بعد از عمل بینی میشه رانندگی کرد ؟

اگر حال عمومی شما مساعد است و از داروهای خواب آور و مسکن های قوی استفاده نمی کنید 3 تا 4 روز بعد از جراحی بینی می توانید رانندگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.