هزینه عمل بینی در مشهد – عمل بینی با بیمه + شرایط اقساطی

عمل بینی گوشتی با دکتر حسین حامدی

هزینه عمل بینی در مشهد – عمل بینی با بیمه + شرایط اقساطی

9641 Views

هزینه جراحی بینی در مشهد به عوامل مختلفی از جمله نوع بینی (گوشتی یا استخوانی)، استفاده یا عدم استفاده از غضروف یا پروتز اضافی، عمل ترمیمی بینی یا عمل برای اولین بار، بیمارستان و … بستگی دارد. هزینه عمل بینی مشهد با دکتر حسین حامدی از 35 میلیون شروع می‌شود و قیمت نهایی بسته به عوامل مختلف تغییر می‌کند.

در ادامه مطلب به بخشی از سوالات پر تکرار شما پاسخ داده ایم. هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی یا با بیمه تامین اجتماعی چگونه است؟ قیمت عمل جراحی بینی در مشهد به چه مسائلی بستگی دارد؟ ارزانترین قیمت عمل بینی در مشهد چقدر است؟ قیمت عمل بینی گوشتی در مشهد در مقایسه با هزینه عمل بینی استخوانی؟

قیمت عمل بینی در مشهد چقدر است؟

هزینه عمل بینی در مشهد حدودا بین 25 میلیون تا 50 میلیون تومان متفاوت می باشد، اما بالا بودن قیمت لزوما به معنای بهتر بودن عمل نمی باشد. عمل بینی از حساس ترین عمل های زیبایی است که هم از لحاظ زیبایی ظاهری و هم از لحاظ تنفس فرد بسیار اهمیت دارد و در صورت عدم موفقیت عوارض جبران ناپذیری در پی دارد، بنابراین علاوه بر قیمت در مورد تخصص و تجربه دکتر تحقیق کافی به عمل آورید.

هزینه های قبل و بعد عمل بینی چیست؟

قبل و بعد از جراحی بینی در مشهد نیز هزینه هایی وجود دارد که برخی شامل موارد زیر می باشد:

هزینه های قبل از عمل بینی مشهد

  • هزینه ویزیت و مشاوره با جراح: در جلسه مشاوره، جراح با بررسی وضعیت بینی شما و اهداف شما از عمل، نوع بینی و درمان مناسب شما را ارائه می‌دهد.
  • هزینه آزمایشات قبل از عمل بینی: آزمایش های قبل از جراحی بینی شامل آزمایش خون، ادرار، سی تی اسکن و… است. این آزمایش ها برای اطمینان از سلامت عمومی شما و بررسی وجود هرگونه مشکل پزشکی که ممکن است بر روند عمل تأثیر بگذارد، انجام می شود.
  • عکس برداری قبل از عمل بینی: عکس برداری قبل از جراحی بینی اطلاعات دقیقى در مورد ایرادات و اشکالات بینی، هم به جراح و هم به بیمار ارائه می دهد.

هزینه های بعد از عمل بینی مشهد

  • هزینه بیمارستان و اتاق عمل: این هزینه بسته به بیمارستان و مدت زمان بستری متفاوت است. معمولاً عمل بینی به صورت سرپایی انجام می شود، اما در برخی موارد ممکن است لازم باشد یک شب در بیمارستان بستری شوید.
  • هزینه داروهای بعد از عمل: این هزینه ها شامل داروهای ضد التهاب، داروهای ضد درد و داروهای آنتی بیوتیک است. این داروها برای تسکین درد و التهاب بعد از عمل و جلوگیری از عفونت استفاده می شوند.

عمل بینی اقساط مشهد

پرداخت هزینه عمل بینی به صورت اقساط برای افرادی است که توانایی پرداخت هزینه عمل بینی را به صورت یکجا ندارند. تبلیغات هزینه عمل بینی اقساطی مشهد معمولا توسط کلینیک های زیبایی انجام می شود. اما جهت عمل بینی اقساطی باید توجه داشته باشید که اکثر دکترهای خوب عمل زیبایی بینی را به صورت اقساطی انجام نمی دهند و کلینیک هایی که تبلیغ عمل بینی اقساطی را می کنند معمولا هزینه بسیار بیشتری از بیمار دریافت می کنند که در نهایت به صرفه نیست.

تفاوت هزینه عمل بینی گوشتی با هزینه عمل بینی استخوانی

عمل بینی گوشتی سخت تر از عمل بینی استخوانی است. در عمل بینی استخوانی معمولا با رفع قوز بینی می توان به نتیجه دلخواه دست یافت. همچنین نوع پوست بینی استخوانی بهتر از بینی گوشتی بوده و عمل راحت تری خواهد داشت. معمولا هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد کمی بیشتر از عمل بینی استخوانی است .

بطور مثال اگر هزینه عمل بینی استخوانی در مشهد توسط دکترهای مختلف 25 تا 50 میلیون تومان باشد، هزینه عمل بینی گوشتی 30 تا 60 میلیون تومان خواهد بود. در هر صورت هزینه عمل بینی گوشتی یا استخوانی بستگی به دکتر انتخابی شما دارد. در جلسه مشاوره قبل از عمل، دکتر عمل بینی هزینه نهایی را به شما اعلام خواهد کرد.

بیشتر بدانید: عمل بینی استخوانی در مشهد

در این ویدئو چند نمونه عمل بینی گوشتی و استخوانی در مشهد توسط دکتر حامدی را مشاهده می‌کنید.

هزینه عمل ترمیمی بینی در مشهد چقدر است ؟

عمل ترمیم بینی به جراجی مجدد بینی که با هدف اصلاح ساختار و ظاهر می گویند. چنانچه که فرد پس از عمل بینی از نتیجه جراحی به دلایل مختلف ناراضی باشد با صلاحدید جراح خود می تواند عمل ترمیمی بینی انجام دهد. این دلایل می تواند نارضایتی از شکل ظاهری بینی یا مشکلات تنفسی باشد. علاوه بر این عمل ترمیم ممکن است توسط خود جراح انجام نشود و بنا بر تصمیم بیمار جراح دیگری عمل ترمیمی بینی را انجام دهد، بنابراین عمل ترمیم بینی بسیار حساس تر و سخت از عمل اولیه بینی است و به طبع هزینه عمل ترمیم بینی نیز بیشتر است. برای کسب مشاوره و یا اطلاع از هزینه عمل ترمیمی بینی در مشهد با شماره مطب دکتر حامدی 05138443895 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : عمل ترمیم بینی در مشهد

آیا بیمه هزینه عمل بینی را شامل می شود؟

از آن جا که جراحی بینی، یک عمل زیبایی محسوب می‌شود، بیمه هزینه‌های مربوط به عمل را پوشش نمی دهد؛ ولی در صورتی که جراحی بینی جهت رفع مشکلات تنفسی و اصلاح انحراف تیغه بینی انجام شود بیمه تمام یا قسمتی از هزینه عمل بینی را پوشش می دهد. به این عمل بینی سپتوپلاستی گفته می شود، جهت استفاده از این پوشش بیمه ای قبل از انجام عمل با شرکت بیمه خود هماهنگی های لازم را انجام دهید.

تایید وجود انحراف در تیغه بینی با معاینه توسط پزشک و انجام سیتی اسکن امکان پذیر است و جهت برخورداری از این پوشش بیمه ای بایستی تمام مدارک پزشکی خود را هنگام مراجعه به شرکت بیمه مربوطه به همراه داشته باشید.

قبل و بعد عمل بینی با دکتر حامدی

ویدئو رضایت مراجعین عزیز 3 هفته بعد از عمل بینی با دکتر حسین حامدی در مشهد

جهت مشاهده تصاویر عمل بینی توسط دکتر حسین حامدی به گالری تصاویر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.