عمل بینی ارزان در مشهد چگونه است ؟

عمل بینی ارزان در مشهد

عمل بینی ارزان در مشهد چگونه است ؟

2162 Views

خیلی از افراد بدنبال عمل بینی ارزان در مشهد یا دیگر شهرها هستند. جراحی بینی با قیمت 2 میلیون در مشهد یا 3 میلیون و یا حتی عمل بینی اقساط در مشهد و به دنبال دکتر ارزان برای عمل بینی در مشهد می گردند! و گاهی جراحی بینی !!! اینها کلماتیست که این روزها زیاد به گوش میخورد اما واقعا چقدر درباره این نوع تبلیغات و جراحی های خطرناک می دانید ؟ با ما در این مقاله همراه باشید.

عمل بینی ارزان در مشهد

عمل بینی ارزران می تواند برای شما به منزله یک عمر عوارض و مشکلات تنفسی باشد. کسانیکه عمل بینی با قیمت های غیر استاندارد مانند عمل بینی با 2 میلیون یا 3 میلیون و چه بسا کمتر به شما پیشنهاد می کنند در اکثر اوقات افرادی سودجو هستند که از تبلیغ نمونه کار عمل بینی جراحان معروف برای جذب بیمار استفاده می کنند، این سایت ها و حتی پیج های اینستاگرامی با ارجاع بیمار به جراحان بی تجربه و حتی گاهی رزیدنت های جراحی، مبلغ مشخصی از هزینه عمل را دریافت می کنند.

به این منظور حتما قبل از مشاوره و انتخاب جراح بینی خود در مشهد و یا سایر شهرها حتما ابتدا با شماره مطب تماس بگیرید و حتی با مراجعه حضوری و صحبت با پزشک و بیماران قبلی از تصمیم خود اطمینان حاصل کنید. البته با قبول این واقعیت که یک جراح می تواند نتایج خوب و نتایج ضعیف را با هم در کارنامه خود داشته باشد.

حتما بخوانید : قیمت عمل بینی در مشهد + عکس


جهت تعیین وقت مشاوره حضوری با دکتر حامدی به صورت آنلاین و می توانید با مراجعه به این قسمت اقدام کنید.


جراحی بینی در مشهد اقساطی | هزینه عمل بینی اقساط مشهد

عمل بینی قسطی به این صورت است که شما مبلغ بیمارستان را پرداخت می کنید سپس با چک و ضامن بقیه مبلغ جراحی بینی را به صورت اقساط طی چند ماه می پردازید. هزینه جراحی بینی شامل دستمزد متخصص بی هوشی، دستمزد جراح و هزینه بیمارستان و تکنسین ها تعیین می شود. بنابراین شما فقط می توانید مبلغ دستمزد جراح را به صورت قسطی پرداخت کنید چون بقیه هزینه توسط بیمارستان دریافت می شود و به صورت اقساط امکانپذیر نیست.

این توضیحات نشان میدهد که مبلغ ناچیزی از هزینه ای که باید بپردازید در این نوع از جراحی های بینی از دم قسط، کم می شود. و چه بسا که در این بازه طولانی مجبور شوید مبلغ بیشتری را نیز پرداخت کنید.

هزینه عمل بینی اقساط مشهد
سوء استفاده از عکس نمونه عمل بینی دکتر حسین حامدی توسط جراحان دیگر و تبلیغ عمل بینی اقساط در مشهد !!!

نتیجه گیری :

با توجه به موارد فوق بسیاری از کلینیک ها و جراحان که از این تبلیغات برای جذب بیمار استفاده می کنند قابل قبول و مورد اعتماد نیستند. فراموش نکنید که همیشه نتیجه جراحی بسیار مهم تر از هزینه ای است که برای آن صرف می کنید. عوارض عمل بینی توسط جراحان بی تجربه می تواند بسیار سنگین باشد و اگر مجبور به عمل مجدد بینی شوید باید بدانید هزینه عمل ترمیمی بینی بیشتر ازعمل اولیه است.

پس اگر توان پرداخت هزینه عمل بینی را ندارید، بهترین راه حل صبر کردن برای زمان مناسب آن است.


جهت اطلاع از هزینه عمل بینی مشهد دکتر حسین حامدی با شماره های 05138443895 09157020224 در تماس باشید.

تصاویر و ویدئوهای بیشتر در اینستاگرام دکتر حسین حامدی : drhamedi_otolaryngology@


منابع : drhamedi

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.