هزینه عمل بینی استخوانی در مشهد چقدر است ؟

عمل بینی استخوانی در مشهد

هزینه عمل بینی استخوانی در مشهد چقدر است ؟

2749 Views

عمل بینی استخوانی در مشهد به همراه عکس، هزینه عمل بینی استخوانی در مشهد، معرفی بهترین جراح بینی استخوانی و گوشتی در مشهد، عوارض عمل بینی استخوانی، مراحل عمل بینی استخوانی و مراقبت های بعد از عمل و همچنین روش هایی برای کاهش ورم بعد از عمل بینی استخوانی را در این مقاله بخوانید :

عمل بینی ممکن است با هدف تغییرشکل بینی یا بهبود تنفس و یا هر دو باشد. قسمت فوقانی ساختار بینی استخوانی است و قسمت پایین آن غضروف است. بینی که استخوان و غضروف بیشتر و پوست نازک تری دارد؛ بینی استخوانی محسوب می شود و بالعکس بینی هایی با غضروف ضعیف تر، پوست ضخیم تر که نوک آنها گرد است؛ جز دسته بینی های گوشتی محسوب می شوند. حال عمل بینی می تواند استخوان، غضروف، پوست یا هر سه مورد را تغییر دهد. بهتر است قبل از بررسی بینی استخوانی دلایل عمده برای عمل بینی را بخوانیم :

عمل بینی در مشهد
آناتومی بینی – یک سوم فوقانی بینی از استخوان و دوسوم تحتانی بینی از غضروف تشکیل می شود

بیشتر بدانید : هزینه عمل بینی در مشهد و تهران + هزینه عمل انواع بینی + روش های جراحی بینی + پاسخ مهمترین سوالات متدوال عمل بینی + عوارض عمل بینی

چرا عمل بینی ؟

  • – اگر از شکل، اندازه یا زاویه بینی خود ناراضی هستید.
  • – در صورتی که بینی شما خیلی بزرگ، خیلی کوچک یا متناسب با بقیه صورت شما نیست.
  • – اگر دچار مشکل تنفسی یا پولیپ بینی هستید.

عمل بینی استخوانی

بینی استخوانی همانطور که در بالا اشاره شد به بینی گفته می شود که استخوان و غضروف بیشتری دارد. پس اگر بینی غضروف و استخوان محکمی داشته باشد، به این نوع بینی استخوانی یا غضروفی گفته می شود. برآمدگی یا قوز بینی به دلیل ژنتیک، از ویژگی های بینی استخوانی است البته به جز مواردی که یک آسیب باعث ایجاد برآمدگی می شود بنابراین بینی های عقابی نیز جزو بینی های استخوانی محسوب می شوند.

یکی دیگر از ویژگی های بینی استخوانی پوست نازک باشد و بی نظمی های زیر پوستی است. بینی های استخوانی نسبت به بینی های گوشتی پوستی نازک تر دارند بنابراین انعطاف پذیرترند و پوست دارای انعطاف پذیری بالاتر ، به بافت زیر آن می چسبد و بینی را بهتر می کند و در نهایت باعث نتیجه بهتری بعد از عمل می شود.

عمل بینی استخوانی عروسکی
عمل بینی استخوانی عروسکی در مشهد توسط دکتر حامدی

حتما ببینید : تصاویر عمل های بینی استخوانی و گوشتی توسط دکتر حامدی


جهت اطلاع از هزینه عمل بینی استخوانی در مشهد با شماره های 05138443895 09157020224 در تماس باشید.

تصاویر و ویدئوهای بیشتر در اینستاگرام دکتر حسین حامدی : drhamedi_otolaryngology@


مراحل عمل بینی استخوانی چیست ؟

دکتر ابتدا به شرح حال بیمار می پردازد. وی به بررسی تاریخچه پزشکی بیمار ،سابقه خانوادگی ،داروهای مصرف شده و درحال استفاده و اطلاعات مربوط به هر نوع جراحی قبلی که بیمار داشته می پردازد.
در مرحله بعد ، دکتر آناتومی بینی بیمار را تحلیل می کند. او زاویه بینی بیمار را تجزیه و تحلیل خواهد کرد تا شکل ظاهری بین بینی و چانه بیمار بررسی شود. داخل بینی توسط پزشک معاینه می شود و سپس ضخامت پوست روی بینی ارزیابی می شود. مرحله آخر معاینه سپتوم (تیغه بینی) است.
در جراحی بینی استخوانی، جراح غضروف و استخوان را برای شکل دادن به بینی از بین می برد. در روش جراحی بینی باز ابتدا، جراح برشی را در قسمت پایین بینی ایجاد می کند و پوست را باز می کند تا غضروف و استخوان اضافه بینی را برطرف کند.

عمل بینی استخوانی در مشهد توسط دکتر حامدی
بهترین جراح بینی استخوانی در مشهد

حتما ببینید : فیلم عمل بینی

انواع عمل های بینی استخوانی

برداشتن قوز بینی

قوز به بی نظمی در ناحیه غضروف و استخوان بینی گفته می شود. به جای اینکه یک شیب مستقیم از پل بینی تا نوک وجود داشته باشد؛ برآمدگی در نمای بینی فرد وجود دارد.هیچ چیزخطرناکی در مورد این برجستگی های طبیعی روی بینی وجود ندارد و معمولا برداشتن قوز یکی از شایع ترین دلایل جراحی زیبایی بینی است.

رفع پهنی استخوان بینی

جراحی بینی هایی با استخوان پهن جز جراحی های استئوتومی بینی است . از آنجائیکه که این مشکل به دلیل عرض زیاد و ضخامت استخوان های بینی ایجاد می شود در طی این عمل جراح شکستگی های استخوانی کنترل ایجاد می کند که باعث می شود استخوان بینی به سمت داخل حرکت کند و از این طریق ظاهر بینی باریک تر و زیباتر می شود.

اصلاح انحراف بینی

در بعضی از بینی های استخوانی انحراف استخوان میانی بینی یا سپتوم باعث این ناهنجاری است. اصلاح این انحراف کاری بسیار دشوار است چرا که در بعضی از موارد استخوان تیغه بینی تمایل مجدد به کج شدن دارد. این جراحی می تواند هم به زیبایی و هم به تنفس شما کمک کند. چرا که کجی تیغه بینی باعث اختلال در تنفس وخواب شبانه می شود.

عمل انحراف بینی در مشهد
عمل انحراف بینی در مشهد توسط دکتر حسین حامدی

مطلب مرتبط : همه چیز درباره عمل انحراف بینی در مشهد

مراقبت بعد از عمل بینی استخوانی

مراقبت ها بعد از عمل بینی استخوانی تفاوتی با مراقبت های بعد از عمل بینی گوشتی ندارد، و کبودی های بعد از عمل نیز معمولا یک تا دوهفته برطرف خواهند شد.در اینجا بعضی نکات مهم را یادآور می شویم.

  • – برای کاهش ورم بعد از عمل بینی استخوانی در 2 یا 3 روز اول هر یک ربع از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • – استفاده از آنتی بیوتیک ها به مدت 1 هفته بعد از عمل و 5 روز اول
  • – استفاده از سرماخوردگی بزرگسالان برای کاهش عطسه
  • – محل اسپلینت یا بانداژ روی بینی به مدت 1 هفته بعد از عمل نباید خیس شود.
  • – استفاده از پماد مناسب تجویز شده توسط پزشک برای بخیه ها
  • – شست و شوی بینی با نرمال سالین( سرم نمکی)
  • – پیروی از دستورالعمل های دکتر

آیا عمل بینی استخوانی با لیزر امکانپذیر است ؟

برای تغییر ظاهر بینی تنها راه، عمل جراحی می باشد و مطالبی چون عمل بینی استخوانی با لیزر یا جراحی بینی استخوانی بدون عمل فقط تبلیغات گمراه کننده است.

هزینه عمل بینی استخوانی در مشهد

هزینه جراحی بینی استخوانی بستگی به تجربه دکتر، نوع و روش استفاده شده و محل انجام این جراحی دارد. به طور کلی هزینه های عمل بینی در مشهد شامل موارد زیر می باشد:

  • – هزینه های بیهوشی
  • – هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  • – آزمایش های پزشکی
  • – پوشاک بعد از عمل
  • – نسخه های دارویی
  • – هزینه جراح

اما در صورتیکه علت عمل بینی اختلال در تنفس باشد ممکن است هزینه آن متفاوت خواهد بود و تحت پوشش بیمه باشد.


جهت تعیین وقت مشاوره با دکتر حامدی به صورت آنلاین و می توانید با مراجعه به این قسمت اقدام کنید.


عوارض عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی نسبت به عمل بینی گوشتی آسانتر است و عوارض شدید و خاصی ندارد.

بیشتر بدانید : عوارض عمل بینی چیست ؟

عمل بینی استخوانی در مشهد

جراحی بینی استخوانی در مشهد توسط دکتر حسین حامدی جراح زیبایی بینی، صورت و پلک و دارای بورد تخصصی ناسیونال انجام می شود. انواع عمل های بینی استخوانی برای برداشتن قوز بینی، انحراف بینی در بینی های استخوانی، عمل بینی استخوانی مردانه، عمل بینی استخوانی عروسکی و طبیعی. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت عمل بینی استخوانی در مشهد و یا مشاوره از طریق شماره تماس های 0513844389509157020224 اقدام نمایید.

منابع : plasticsurgery.org , drhamedi , mayoclinic.org، facialplasticsbh.com، healthline.com، rhinoplastyinseattle.com

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.