جراحی بینی گوشتی

عمل بینی مشهد

جراحی بینی گوشتی

3599 Views

به کدام نوع بینی ، بینی گوشتی گفته می شود؟

تفاوت بین بینی استخوانی و بینی گوشتی در میزان ضخامت پوست بینی و نوع غضروف آن می باشد. بینی گوشتی دارای پوست ضخیم تر بوده و غضروف ضعیف و ظریفی دارد، در صورتیکه بینی استخوانی پوست نازک تر و میزان غضروف بیشتری دارد.

در بینی گوشتی ضخامت پره های بینی بیشتر بوده و نوک بینی نیز پهن تر می باشد. در مجموع بینی گوشتی پهن و بزرگ دیده می شود.

 


بعد از عمل جراحی بینی گوشتی فرم بینی ثابت می ماند؟

یکی از تصورات رایج بین افراد در مورد عمل بینی گوشتی این است که بعد از عمل به مرور زمان دوباره بینی به پایین کشیده خواهد شد و یا مجددا پهن و بزرگ خواهد شد. این تصور اشتباه است، در گذشته و در روش های قدیمی عمل بینی گوشتی چون فقط بینی کوچک شده و از غضروف استفاده نمی شد احتمال برگشت بینی به حالت قبل و افتادن نوک بینی وجود داشت، ولی امروزه در روش های جدیدتر جراحی بینی گوشتی، تقویت غضروف انجام می شود.

در این روش از غضروف میانی بینی برای تقویت نوک بینی استفاده می گردد و در نتیجه هیچ گونه تغییر یا برگشت فرم بینی اتفاق نخواهد افتاد.


جهت اطلاع از هزینه عمل بینی گوشتی توسط دکتر حامدی و مشاوره با

شماره های 0513844389509157020224 در تماس باشید.

اینستاگرام دکتر حامدی مشهد : drhamedi_otolaryngology@


جراحی بینی گوشتی در مشهد
قبل و بعد عمل بینی گوشتی در مشهد توسط دکتر حسین حامدی

جهت رزرو نوبت ویزیت به صورت آنلاین می توانید با مراجعه به این قسمت اقدام کنید.


آیا عمل بینی گوشتی من موفقیت آمیز خواهد بود؟

همانطور که گفته شد در عمل بینی گوشتی تقویت غضروف انجام می شود و اگر عمل جراحی بینی مطابق با اصول و طبق استانداردها انجام شود، فرم بینی در طی گذشت زمان نیز حفظ می گردد و احتمال برگشت پذیری تقریبا به صفر می رسد.

دوره بهبود تورم در نوع بینی گوشتی ممکن است طولانی تر از بینی های استخوانی باشد اما در نهایت کوچک کردن بینی گوشتی می تواند تغییر قابل توجهی در صورت فرد ایجاد کند و چهره فرد زیباتر خواهد شد.

انتخاب يك جراح بيني ماهر

در نهایت با انتخاب متخصص جراحی بینی ماهر و با تجربه می توانید نگرانی های خود را به حداقل ممکن برسانید، زیرا یک جراح ماهر بینی بهترین راه ممکن را برای شما انجام می دهد. جهت انتخاب بهترین جراح بینی می توانید نمونه کارهای عمل بینی او را ببینید و با مشاهده نتیجه عمل های جراحی بینی انجام شده توسط وی در مورد انجام عمل با جراح مورد نظر خود تصمیم گیری نمایید.

غیر از موارد ذکر شده تفاوتی در عمل بینی گوشتی با بینی استخوانی وجود ندارد و فرد نیز پس از یک هفته می تواند مجددا به زندگی روزمره خود برگردد.

نمونه جراحی های بینی انجام شده توسط دکتر حسین حامدی را می توانید در گالری تصاویر سایت ببینید.

جراحی بینی گوشتی - عمل بینی مشهد

جراحی بینی گوشتی مشهد

جراحی بینی گوشتی - قبل و بعد عمل بینی گوشتی

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.