عمل بینی طبیعی در مشهد

عمل بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی در مشهد

1670 Views

ویژگی های عمل بینی طبیعی

در عمل جراحی زیبایی بینی طبیعی بر خلاف عمل جراحی بینی فانتزی عمل به گونه ای انجام می شود که فقط نواقص بینی بر طرف گردد و با توجه به تناسب بینی با اجزای صورت اندازه و شکل بینی تغییر یافته و در عمل بینی طبیعی هیچ نشانه ای از عمل نیز بر روی بینی مشخص نمی باشد.

در عمل بینی طبیعی قوس خاصی به بینی داده نمی شود یا بینی بیش از حد کوچک نمی گردد و در آن فقط مشکلات بینی بر طرف می گردد به طور مثال اگر نوک بینی دچار افتادگی باشد تا حدی که افتادگی آن برطرف شود بالا برده می شود و سربالا یا برجسته نمی شود و یا اگر روی بینی قوز داشته باشد این قوز بدون دادن قوس زیاد به بینی برطرف می شود. پهنا ، قوز بینی ، انحراف یا کجی بینی طی عمل بینی طبیعی برطرف می شود.

سوراخ های بینی نیز بیش از حد کوچک نمی شوند و نسبت به کل بینی تناسب مناسبی خواهد داشت. در عمل طبیعی بینی نواقص بینی مانند پولیپ، قوز و انحراف بینی بر طرف می شود. و در نهایت چهره طبیعی بیمار حفظ می گردد.

عمل بینی طبیعی

مطلب مرتبط : از کجا بفهمیم پولیپ بینی داریم ؟


جهت اطلاع از هزینه عمل بینی طبیعی و فانتزی توسط دکتر حامدی با شماره های 0513844389509157020224 در تماس باشید.

اینستاگرام دکتر حامدی مشهد : drhamedi_otolaryngology@


مشاوره قبل از انجام عمل بینی طبیعی

قبل از انجام عمل بینی از بینی شما عکس گرفته می شود و در زمان مشاوره، جراح بینی شما اجزای صورت و بینی شما را آنالیز کرده و بررسی می کند و بر اساس نوع بینی ( گوشتی، استخوانی و یا ترمیمی )، پوست بینی و شرایط آن شما را از نتیجه جراحی بینی مطلع می سازد.

تفاوت عمل بینی گوشتی با استخوانی

بینی استخوانی دارای پوست نازک تر و اسکلت بینی قوی تر است و جراح راحت تر می تواند تغییرات روی بینی ایجاد کند، در حالی که در بینی گوشتی پوست بینی ضخیم تر بوده و جراحی این نوع بینی سخت تر می باشد، بینی گوشتی پس از عمل به بینی فانتزی یا عروسکی تبدیل نمی شود بنابراین نتیجه عمل بینی گوشتی طبیعی می باشد.

عمل بینی طبیعی

چرا بهتر است که عمل بینی طبیعی انجام دهیم؟

تغییراتی که در عمل بینی طبیعی بر روی بینی فرد انجام می شود نسبت به جراحی فانتزی و عروسکی بینی بسیار کمتر است و فقط عیوب بینی رفع می گردد، بنابراین احتمال اینکه پس از انجام عمل بینی مشکل تنفسی برای فرد ایجاد شود بسیار کمتر است. و نتیجه عمل بینی طبیعی به این صورت است که بینی بسیار کوچک نشده ولی با دیگر اجزای صورت هماهنگی دارد.

نمونه جراحی های بینی انجام شده توسط دکتر حسین حامدی را می توانید در گالری تصاویر سایت ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.