عمل بینی عروسکی چه تفاوتی با عمل بینی طبیعی دارد ؟

صور قبل وبعد عمليات تجميل الانف مع دكتور حسين حامدي

عمل بینی عروسکی چه تفاوتی با عمل بینی طبیعی دارد ؟

4847 Views

مشخصات بینی عروسکی . در عمل بینی عروسکی نسبت به عمل بینی طبیعی، بینی کمی بیشتر از حد معمول کوچک می شود، نوک بینی سر بالا شده و از تمام زوایا دارای قوس است ، بینی فانتزی یا عروسکی ممکن است فرم کاملا مصنوعی داشته باشد چون قوس بینی بیش از حد و یا نوک بینی سربالا باعث می شود تا بینی از فرم طبیعی خود کاملا خارج شود. همچنین در عمل بینی عروسکی ممکن است بینی در تناسب با دیگر اجزای صورت نباشد و حالت غیر طبیعی پیدا کند .

ولی با وجود تمامی این موارد این عمل در بین بسیاری از خانم ها محبوبیت دارد و با وجود اطلاع از تمامی مشکلات بعد از عمل جراحی بینی عروسکی باز هم بسیاری از افراد تمایل به انجام این عمل دارند.
اما باید در نظر داشته باشند که در صورتی که پس از انجام عمل از بینی خود رضایت نداشته باشند با توجه به اینکه بینی بیش از حد کوچک شده است عمل مجدد آن بسیار سخت خواهد بود. همچنین با کوچک شدن بیش از حد بینی امکان اختلال در عملکرد بینی نیز وجود دارد بنابراین کوچک کردن بیش از حد بینی ممکن است سبب اختلال در سیستم تنفسی فرد شود.

مطلب مرتبط : چه مدل عمل بینی برای صورت من مناسب است ؟

صور قبل وبعد عمليات تجميل الانف مع دكتور حسين حامدي
بهترین دکتر عمل بینی عروسکی در مشهد

بیشتر بخوانید : نشانه های پولیپ بینی و تشخیص و درمان پولیپ بینی در مشهد


جهت رزرو نوبت ویزیت عمل بینی به صورت آنلاین می توانید با مراجعه به این قسمت اقدام کنید.


چه افرادی کاندیدای خوبی برای انجام عمل بینی عروسکی هستند ؟

افرادی که صورت کوچکی دارند و دیگر اجزای صورتشان نیز کوچک است نتیجه عمل بینی عروسکی آنها بهتر و ایده آل تر خواهد بود. نوع بینی نیز بایستی دارای استخوان محکم و پوست نازک باشد به عبارتی بینی استخوانی کاندیدای بهتری برای عمل بینی عروسکی است ولی افرادی که دارای بینی گوشتی هستند با توجه به نوع پوست و ساختار بینی شان کاندیدای خوبی برای عمل بینی عروسکی نیستند.

دکتر بینی مشهد
جراحی بینی عروسکی در مشهد

بیشتر بخوانید : هزینه عمل بینی در مشهد توسط دکتر حسین حامدی

تفاوت های بین جراحی بینی عروسکی با بینی طبیعی :

در عمل بینی طبیعی تنها عیوب بینی بر طرف می شود و نوک بینی بیش از حد بالا برده نمی شود و یا قوس بینی کاملا طبیعی بوده و قوس بیش از حد به آن داده نمی شود. در عمل بینی طبیعی بین اندازه بینی و دیگر اجزای صورت تناسب بر قرار است در حالیکه در بینی عروسکی ممکن است که بینی بیش از حد کوچک شده باشد به گونه ای که تناسبی با دیگر اجزای صورت نداشته باشد.

همچنین در مدل بینی طبیعی زاویه بین بینی و لب حدود 90 درجه می باشد در حالی که در مدل بینی عروسکی این زاویه حدود 105 درجه است.
در عمل بینی طبیعی اندازه سوراخ بینی، ارتفاع بینی، پهنای بینی به اندازه عادی تغییر می کند و نحوه بخیه زدن به گونه ای است که محسوس نمی باشد.

جراحی بینی در مشهد قیمت
جراحی بینی عروسکی و سربالا به خواست خود بیمار در مشهد توسط دکتر حامدی

هزینه جراحی بینی عروسکی چقدر می باشد؟

معمولا هزینه عمل بینی عروسکی یا عمل بینی طبیعی تفاوتی با یکدیگر ندارد و با توجه به دستمزد جراح بینی، هزینه متخصص بیهوشی و بیمارستان، هزینه جلسات مشاوره و داروهای تجویز شده، عکس های قبل از عمل و آزمایشات لازم  هزینه نهایی تعیین می شود.
در صورتی که تصميم دارید عمل بینی عروسکی انجام دهید، در جلسه ی مشاوره قبل از عمل با جراح خود جهت انجام عمل بینی عروسکی مشورت کنید که آیا امکان این عمل بر اساس نوع بینی شما وجود دارد یا خیر.


جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت عمل پولیپ بینی در مشهد با شماره های زیر تماس بگیرید.

0513844389509157020224


نمونه جراحی های بینی در مشهد انجام شده توسط دکتر حسین حامدی را می توانید در گالری تصاویر سایت ببینید.

مقالات مرتبط :

عمل ترمیمی بینی یا عمل مجدد بینی؛ رویژن رینوپلاستی

آیا انحراف بینی باید عمل شود ؟

انواع جراحی زیبایی بینی

عوارض عمل بینی چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.