بهترین جراح بینی در مشهد کیست ؟

قبل و بعد عمل بینی با دکتر حسین حامدی

بهترین جراح بینی در مشهد کیست ؟

3217 Views

بهترین جراح بینی مشهد کیست ؟ برای انتخاب بهترین جراح بینی و بهترین دکتر عمل بینی در مشهد و همچنین جهت اطلاع از هزینه و قیمت عمل بینی ارزان در مشهد با ما در این مقاله همراه باشید. قبل از عمل بینی ابتدا بهتر است نتایج عمل بینی گوشتی و استخوانی در مشهد توسط جراحان را دیده باشید، چراکه در صورت نداشتن رضایت از عمل بینی دوباره ناچار به عمل بینی ترمیمی می شوید.بنابراین برای دانستن نکات مهم برای انتخاب بهترین دکتر بینی در مشهد با ما همراه باشید.

 

رضایت مراجعه کننده عزیز یک ماه بعد از عمل بینی با دکتر حسین حامدی

 

ویدیو رضایت زیباجوی عزیز بعد از عمل بینی

 

حتما بخوانید : مهمترین نکات عمل بینی، هزینه، مدل ها، مراقبت ها و عوارض !
بیشتر بدانید : آیا میدانید هزینه عمل بینی در مشهد چقدر است ؟
بیشتر بدانید : هزینه عمل بینی گوشتی و استخوانی در مشهد چقدر است ؟

هزینه جراحی های دکتر حسین حامدی :

رینوپلاستی 10.500.000 تومان+  هزینه بیمارستان ( بيمارستان سجاد 1.800.000 تومان) (بيمارستان مهرگان 2.800.000 تومان) (بیمارستان مادر 3.000.000 تومان)
هزینه عمل پلک و لیفت ابرو  5.500.000 تومان + هزینه بیمارستان 600.000 تومان
هزینه تزریق چربی 5.500.000 تومان
هزینه لیفت لب 5.500.000 تومان
هزینه جراحی بوکال 5.500.000 تومان
قبل و بعد عمل بینی با دکتر حسین حامدی

جهت رزرو نوبت عمل بینی به صورت آنلاین می توانید با مراجعه به این قسمت اقدام کنید.


آیا می دانید بهترین کشورها برای عمل بینی کدام اند؟

طبق آمار جهانی بیشترین میزان عمل بینی در کشورهای برزیل، مکزیک، ایالات متحده آمریکا، هند و ایران انجام می شود.

برزیل

کشور برزیل به علت داشتن سطح بالای امکانات مراقبت در بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی به عنوان یک مقصد گردشگری پزشکی قابل اعتماد تبدیل شده است. شهرهای ریو دو ژانیرو و سائو پائولو نقاط توریستی پزشکی این کشور هستند.

مکزیک

در کشور مکزیک نیز به علت هزینه پایین عمل بینی که حدود 1500 دلار است، به عنوان یکی از مراکز عمل بینی شناخته شده است. همچنین مسافرت به این کشور از آمریکا بسیار راحت بوده و تنها حدود 2 تا 6 ساعت فاصله دارد و هر ساله مسافران زیادی از آمریکا جهت انجام عمل زیبایی بینی به این کشور مسافرت می کنند. علاوه بر این جراحان عمل زیبایی بینی در مکزیک از تجربه بالایی نیز برخوردار اند.

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا محبوب ترین مکان برای انجام انواع مختلف جراحی های زیبایی است. استفاده از جدیدترین متدهای عمل زیبایی و حضور بهترین متخصصان آموزش دیده در امریکا، یکی از مهمترین دلایلی است که مردم، آمریکا را جهت انجام عمل زیبایی بینی انتخاب می کنند. با این حال، به دلیل هزینه های بسیار بالای عمل زیبایی در امریکا، بسیاری از مردم امریکا برای انجام جراحی رینوپلاستی به کشورهای دیگر مراجعه می کنند و کشورهایی را انتخاب می کنند که می توانند درمان مشابه یا با کیفیتی بهتر ارائه دهند.

هند

هند نیز به علت هزینه پایین عمل های جراحی یکی از کشورهای محبوب در عمل های زیبایی می باشد.

در هند عمل زیبایی بینی حدود 60٪ از جراحی های زیبایی را شامل می شود. مهمان نوازی و استانداردهای بالای پزشکی و دقت در جراحی، دلایل محبوبیت روزافزون این کشور به عنوان مقصد اصلی گردشگری پزشکی است.

ایران

ایران که در حال حاضر به عنوان “مرکز عمل بینی” جهان شناخته می شود، بیش از هفت برابر کل عمل های بینی را نسبت به امریکا انجام می دهد. عمل بینی ارزان و کیفیت بالای جراحی بینی از عوامل موثر در افزایش آمار عمل بینی در ایران می باشد. مخصوصا برای بیماران اروپایی و آمریکایی که می توانند تنها با پرداخت 50 درصد از هزینه عمل زیبایی در کشور خود، در ایران عمل بینی خود را با کیفیت بهتری انجام دهند.

بهترین جراح بینی در مشهد
عمل بینی در مشهد – دکتر حامدی

در ایران شهرهای تهران، مشهد و شیراز قطب عمل بینی کشور می باشند. حضور بهترین متخصصین جراح پلاستیک و بهترین جراحان بینی در مشهد و همچنین قیمت ارزان عمل بینی در مشهد از عوامل موثر در افزایش تعداد جراحی بینی در مشهد می باشد و هرساله بیماران زیادی از شهرها و کشورهای دیگر برای انجام عمل بینی به مشهد مسافرت می کنند.


برای مشاوره پزشکی با دکتر حسین حامدی قبل از عمل بینی در مشهد و هماهنگی برای مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید:

  05138443895 – 09157020224


اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی مشهد

 

فیلم عمل بینی توسط دکتر حسین حامدی

 

بسیار مهم است که جهت کاهش عوارض احتمالی عمل بینی به بهترین دکتر جراح بینی در مشهد مراجعه کنید. بهترین گزینه انتخابی جراحان متخصص پلاستیک و زیبایی و جراحان متخصص گوش، حلق و بینی با مجوز عمل زیبایی هستند.

حتما دقت کنید به جراحی مراجعه نمایید که مجوز انجام عمل جراحی را داشته باشد. چرا که برخی از افراد بدون داشتن مجوز عمل جراحی با دریافت هزینه بسیار پایین در مطب یا کلینیک با امکانات پایین اقدام به عمل جراحی زیبایی بینی می کنند. عدم مراجعه به بهترین جراح بینی در مشهد ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای فرد به همراه خواهد داشت که موجب از دست دادن سلامتی فرد و پرداخت هزینه های بیشتر برای وی می گردد.

بهترین جراح بینی مشهد
دکتر حسین حامدی حین انجام عمل بینی در مشهد

عواقب عمل بینی توسط دکتر غیر متخصص

اگر تنها به علت پرداخت هزینه کمتر به جراح غیر متخصص مراجعه می کنید پس باید منتظر عواقب بعدی آن عمل نیز باشید که ممکن است به مراتب بیشتر از هزینه پرداختی برای زیبایی باشد.
ایجاد مشکلات تنفسی، حذف بیش از حد غضروف بینی، ایجاد گوشت اضافی و بسیاری از مشکل های دیگر که مهمترین آنها شامل مشکلات سلامتی می شود از عواقب عمل بینی نزد دکتر غیر متخصص است.
پس انجام ندادن عمل بینی بهتر از انجام دادن آن به هر بهایی است. قبل از انجام عمل بینی جهت دستیابی به بهترین نتیجه و پیشگیری از مشکلات بعدی، در مورد جراح و تجربه کاری او و نمونه عمل‌های پیشین وی به‌طور کامل تحقیق کنید.

وجود جراحان متخصص و متبحر ایرانی باعث شده تا میزان مرگ و میر ناشی از عمل های زیبایی در کشور به میزان قابل توجهی کمتر از کشورهای دیگر باشد. در این میان جراحان زیبایی در مشهد از بهترین جراحان متخصص زیبایی در ایران می باشند که بیشترین آمارعمل های زیبایی موفقیت آمیز در کشور را به خود اختصاص داده اند.

بهترین جراح بینی مشهد کیست؟

برای انتخاب بهترین جراح بینی مشهد موارد زیر را در نظر داشته باشید :

– بررسی سوابق تحصیلی و کاری جراح عمل بینی
– بررسی مدارک و مجوزهای لازم جراح عمل بینی
– بررسی تجارب کاری و نمونه عمل های انجام شده توسط وی
– مشورت با بیماران قبلی دکتر
– تحقیق درباره اخلاق کاری جراح بینی مورد نظر
– داشتن تخصص در عمل بینی های مشابه بینی شما
– مشاهده عکس های قبل و بعد از عمل بیماران وی

نمونه عکس عمل بینی در مشهد دکتر حامدی

تجربه عمل بینی در مشهد با دکتر حامدی

عمل بینی شرقی | دکتر حامدی

عمل بینی در مشهد با دکتر حسین حامدی

نمونه عمل بینی دکتر حامدی جراح بینی در مشهد
نمونه عمل بینی دکتر حامدی جراح بینی در مشهد
عکس عمل بینی عروسکی در مشهد
عمل بینی ارزان در مشهد

 

عمل بینی در مشهد در سال 99
عمل بینی در مشهد در سال 99
عمل بینی در مشهد 99
عکس عمل بینی گوشتی در مشهد – دکتر حامدی جراح زیبایی مشهد

جهت اطلاعات بیشتر برای عمل بینی در مشهد با مطب دکتر حسین حامدی تماس بگیرید.

منبع : drhamedimedhalt

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.