عمل ترمیمی بینی یا عمل مجدد بینی؛ رویژن رینوپلاستی

عمل ترمیمی بینی در مشهد

عمل ترمیمی بینی یا عمل مجدد بینی؛ رویژن رینوپلاستی

1307 Views

عمل ترمیم بینی در مشهد . چه زمانی می توان به عمل ترمیم بینی فکر کرد؟ آیا روش دیگری بجز عمل مجدد بینی برای ترمیم بینی وجود دارد؟ مدت زمان بهبودی پس از عمل اولیه بینی چقدر است ؟ چرا عمل زیبایی بینی با شکست مواجه می شود؟ آیا هزینه عمل ترمیمی بینی در مشهد بیشتر از عمل اولیه است ؟ در این مقاله سعی شده است تا به سوالات شما برای عمل ترمیم بینی پاسخ داده شود.

مطلب مرتبط : مهمترین نکات عمل بینی، هزینه، مدل ها، مراقبت ها و عوارض !

ترمیم بینی در مشهد

عمل ترمیمی بینی یا عمل مجدد بینی ؛ رویژن رینوپلاستی

عمل بینی ناموفق بسیار ناراحت کننده به نظر می رسد. اما قبل از اینکه تشخیص دهید که جراحی زیبایی بینی شما ناموفق بوده است، مهم است که در مورد زمان بهبودی بینی پس از جراحی زیبایی و عوارض جانبی آن آگاهی داشته باشید. پس از گذشت این مدت زمان اگر مطمئن شدید که عمل بینی شما موفقیت آمیز نبوده است ، انجام عمل رویژن گزینه مناسبی می باشد.

مطلب مرتبط : تفاوت عمل ترمیم بینی با عمل رینوپلاستی اولیه

بهبودی بعد از جراحی زیبایی بینی

نمی توان با مقایسه تصاویر قبل و بعد بینی بلافاصله پس از عمل جراحی نظر داد که عمل بینی ناموفق بوده است، زیرا مدت زمان بهبودی بینی پس از عمل جراحی زیبایی بینی تقریباً یک سال خواهد بود. متأسفانه روند بهبودی و بهبودی پس از جراحی زیبایی بینی بسیار کند است ، اما باید در تمام این مدت زمان شاهد بهبودی باشید.

بعد از انجام عمل جراحی زیبایی بینی ، انتظار می رود که تا یک سال بینی همچنان ورم داشته باشد. معمولاً 90 درصد تورم بینی یک یا دو ماه بعد از عمل بینی فروکش می کند، اما بیماران تمایل دارند که حدود دو هفته بعد از عمل “بینی زیبا” داشته باشند. این بازه زمانی برای هر بیمار متغیر است. اگر جراحی زیبایی بینی شامل شکستن بینی باشد، جراحان برای حفظ وضعیت استخوان های بینی توصیه می کنند که بیمار از آتل استفاده کند.

در مورد نگرانی هایی که دارید با جراح خود مشورت کنید. قبل از اینکه برای عمل بینی مجدد تصمیم گیری کنید ، صبر کنید تا بینی شما کاملاً بهبود یابد. از جراح خود در مورد تغییراتی که باید در طول سال اول انتظار داشته باشید و روش های به حداقل رساندن تورم بینی سوال کنید .

بله ، صبور ماندن در طول روند بهبودی ممکن است دشوار باشد، اما در حالی که بینی شما همچنان در حال بهبود است و کاملا به فرم نهایی خود نرسیده است ، به فکر عمل بینی مجدد نباشید!

مطلب مرتبط : 10 توصیه مهم برای بهبود سریع بعد از عمل جراحی بینی

 


آیا می خواهید عمل رینوپلاستی یا رویژن انجام دهید ؟ با دکتر حامدی مشورت کنید

05138443895 – 09157020224


 

چرا ممکن است نتیجه عمل زیبایی بینی موفقیت آمیز نباشد؟

پس از گذشت یکسال از عمل جراحی بینی می توانید در مورد موفق یا ناموفق بودن عمل بینی خود نظر دهید. فقط در حدود پنج تا ده درصد احتمال ناموفق بودن عمل زیبایی بینی وجود دارد. در اینجا دلایلی که ممکن است یک بیمار از بینی خود راضی نباشد و به دنبال عمل بینی ترمیمی باشد آورده شده است.
• بینی شما پس از عمل زیبایی بینی به صورتتان نمی آید.
• مطابق انتظار شما تغییر نکرده است.
• از نظر زیبایی قابل قبول است اما از لحاظ عملکردی و تنفسی به مشکل خورده اید.
• ایجاد ترومای بینی.

عمل جراحی بینی ناموفق می تواند نتیجه کار یک جراح بی تجربه باشد ، برای اینکه از نتیجه بینی خود مطمئن باشید بهتر است جراحی را انتخاب کنید که تخصص لازم و تجربه کافی را داشته باشد و حداقل 500عمل رینوپلاستی موفقیت آمیز در رزومه کاری خود داشته باشد. قبل از انجام عمل زیبایی بینی در مورد جراح انتخابی خود تحقیق کنید تا از نتیجه عمل بینی ناموفق جلوگیری نمایید.

 

عمل ترمیم بینی در مشهد ( رویژن رینوپلاستی)

در مورد عمل ترمیمی بینی در مشهد خود با دکتری که عمل اولیه بینی شما را انجام داده است مشورت کنید. مهم است که در مورد مدل بینی مورد نظر خود با جراح خود صحبت کنید تا او بتواند طرحی متناسب با نیازهای بینی شما آماده کند. ولی اگر دیگر نمی خواهید با جراح اولیه خود صحبت کنید با یک جراح متخصص با تجربه و بهترین جراح ترمیم بینی مشهد مشورت کنید تا برای دستیابی به بهترین نتیجه شما را راهنمایی نماید.

خطرات رینوپلاستی با هر عمل بینی مجددی که انجام می دهید افزایش می یابد ، بنابراین حتماً جراح باتجربه ای را پیدا کنید تا نیاز به عمل های بعدی نباشد.

گاهی لازم است که عمل ترمیمی بینی انجام شود ولی به یاد داشته باشید که عدم موفقیت در عمل بینی ممکن است به مرور زمان بهبود پیدا کند و دیگر نیازی به انجام عمل مجدد بینی نباشد.

در طی جلسه مشاوره با دکتر هزینه عمل مجدد بینی مشخص می شود و معمولا هزینه عمل بینی ترمیمی از عمل اولیه بینی بیشتر است، مخصوصا اگر قرار باشد نتیجه ناموفق دکتر دیگری اصلاح شود.

 

آیا همیشه جبران یک عمل بینی ناموفق نیازمند یک عمل بینی مجدد است؟

نه ، همیشه جراحی مجدد لازم نیست ترمیم بینی بدون جراحی نیز امکان پذیر است. استفاده از فیلرها نیز می تواند یک گزینه مناسب باشد. فیلرها روش های موقت برای بهبود ظاهر بینی شما و درمان نواقص جزئی هستند و می توان ترمیم بینی عمل شده را در مطب انجام داد. فیلرهای دائمی تری وجود دارند، البته در صورتی که دیگر تصمیم نداشته باشید که عمل ترمیمی بینی انجام دهید.

فیلرهای موقت با اسید هیالورونیک ساخته می شوند و نتایج کمتر از یک سال ماندگاری خواهد داشت.

در صورت عدم رضایت از نتیجه ، می توان این فیلرها را حذف نمود. استفاده از فیلرهای دائمی و نیمه دائمی می توانند عمل جراحی ترمیمی بینی را دشوارتر کنند ، بنابراین قبل از اقدام به انجام فیلر در مورد گزینه های دیگری که در ذهن دارید فکر کنید.

حتی در بهترین جراحان عمل بینی هم همیشه احتمال عدم موفقیت عمل زیبایی بینی وجود دارد. در هر صورت قبل از انتخاب دکتر جراح عمل بینی از تخصص و تجربه دکتر مطمئن شوید و بهتر است نمونه کارهای قبل و بعد از عمل بیمارانی که بینی مشابه بینی شما را داشته اند را ببینید.

مطلب مرتبط : نکات مثبت و منفی عمل بینی بدون جراحی 

 


سوالات خود را در مورد ترمیم بینی در مشهد از ما بپرسید !

05138443895  09157020224


دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.