نکات مثبت و منفی روش های عمل بینی بدون جراحی

عمل بینی بدون جراحی در مشهد

نکات مثبت و منفی روش های عمل بینی بدون جراحی

3991 Views

عمل بینی بدون جراحی در مشهد - فیلر بینی در مشهد

نکات مثبت و منفی روش های عمل بینی بدون جراحی

برخلاف عمل جراحی بینی، روش های غیر جراحی کوچک کردن بینی و تغییر شکل و زیباسازی بینی کاملا موقتی می باشد. زیباسازی بینی با استفاده از فیلیر فقط تا زمانی است که فیلر باقی بماند که معمولا بین 6 تا 12 ماه می باشد و پس از ازبین رفتن اثر فیلر ، بینی به حالت قبلی خود باز می گردد.

مناطق اصلی که با روش های عمل بینی بدون جراحی قابل بهبود هستند عبارتند از: پشت بینی (غوز) ، فرورفتگی ها ، تغییر شکل دیواره های بینی ، انحراف نوک بینی ، زاویه بینی و برخی عدم تقارن های بینی. نوک بینی ناحیه ای است که با پرکننده های تزریقی می توان نتایج عالی را مشاهده کرد.


برای مشاوره پزشکی و هماهنگی برای مراجعه حضوری با ما تماس بگیرید:

05138443895  09157020224


چندین سال است که روش های عمل بینی بدون جراحی انجام می شود، با این وجود ، مهم است که عوامل مرتبط با اثربخشی این روش ها را در نظر بگیریم. بینی انسان نسبت به مواد مصنوعی موجود در پرکننده های بینی ، تحمل خاصی دارد.
در ابتدا ، بینی مواد پرکننده را به خوبی تحمل می کنند ، اما با گذشت سالها این مواد معمولاً مشکلاتی ایجاد می کنند و اغلب نیاز به برداشتن هستند (در صورت امکان).

پرکننده های تزریقی مصنوعی می توانند خطرناک باشند زیرا بسیاری از آنها قابل حذف نیستند و می توانند منجر به تغییر شکل و تخریب بافت بینی شوند.

عمل بینی بدون جراحی در مشهد - تزریق فیلر بینی

چه مشکلاتی از بینی با روش غیر جراحی و فیلر بینی قابل درمان است ؟

روش های عمل بینی بدون جراحی به ویژه برای اصلاح ناهنجاری ها در قسمت پشت (غوز) و نوک بینی مفید است. با این حال ، اغلب مشکلات ظاهری بینی نیاز به اصلاح ساختار استخوانی و / یا ساختار غضروف بینی دارند. بنابراین درصد بسیار کمی از بیماران وجود دارند که بدون عمل جراحی می توانند به فرم دلخواه بینی خود برسند.

بهترین کاندیداها برای عمل بینی بدون جراحی افرادی هستند که می خواهند اصلاح بسیار جزئی تنها برای رفع برخی نواقص بینی خود انجام دهند به گونه ای که خیلی مشخص نباشد و یا دارای پوست بسیار نازکی هستند. همچنین برخی از جراحی های رینوپلاستی ثانویه نیز با این روش قابل اصلاح هستند.

نتایج عمل جراحی زیبایی بینی طولانی مدت خواهد بود. در حالی که تورم اولیه در طی چند هفته فروکش می کند ، ممکن است یک سال طول بکشد تا پرده بینی شما به طور کامل اصلاح شود. در این مدت ممکن است متوجه تغییر تدریجی در ظاهر بینی خود شوید زیرا به یک نتیجه دائمی تر پالایش می کند.

عمل بینی بدون جراحی در مشهد

آیا عمل جراحی بینی دائمی است ؟

بله، نتایج عمل جراحی زیبایی بینی طولانی مدت خواهد بود. البته کاهش تورم اولیه به چند هفته زمان نیاز دارد ، ممکن است یک سال طول بکشد تا ظاهر بینی شما به طور کامل اصلاح شود. در این مدت ممکن است متوجه تغییرات تدریجی در ظاهر بینی خود شوید تا زمانی که به یک نتیجه نهایی برسید.

آیا استفاده از فیلر بعد از عمل جراحی بینی ایمن است ؟

خوشبختانه ، عمل بینی بدون جراحی و با استفاده از فیلر می تواند جایگزین مناسبی برای عدم عمل بینی مجدد باشد و می تواند نتایج عالی و رضایت بخشی برای بیمار داشته باشد.

هزینه زیبایی بینی بدون عمل جراحی در مشهد

بستگی به سطح درمان و میزان میلی لیتر فیلری دارد که جهت کانتورینگ بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مطلب مرتبط : عمل بینی در مشهد

مطلب مرتبط : هزینه عمل بینی در مشهد

مطلب مرتبط : بهترین جراح بینی مشهد کیست ؟

مطلب مرتبط : 10 توصیه مهم برای بهبود سریع بعد از عمل جراحی بینی

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.