مراقبت بعداز جراحی زیبایی بینی

مراقبت بعد از عمل زیبایی

مراقبت بعداز جراحی زیبایی بینی

619 Views

بعد از اینکه تصمیم به انجام عمل زیبایی گرفتید و جراح مورد نظر را انتخاب کردید، برای رسیدن به بهترین نتیجه، مراقبت بعداز جراحی زیبایی بینی از اهمیت بسیاری برخوردار است که در اینجا برخی از آنها را برای شما آورده ایم.

  • سرخود را خم نکنید.

  • خم کردن سر، باعث بیشتر شدن تورم و کبودی در صورت میشود. سعی کنید سرخود را مخصوصا در سه روز اول بعد از عمل، بالا نگه دارید تا از بیشتر شدن تورم و کبودی جلوگیری کنید.
  • از کیسه یخ استفاده کنید.

یکی از روش های مراقبت بعداز جراحی زیبایی، استفاده از کیسه یخ، در 8 تا 12 ساعت بعد از عمل است که به بهبود زخم ها کمک میکند. پس از آن میتوانید بهنوان تسکین دهنده درد، از آن استفاده کنید.

  • زخم های ناشی از جراحی را تمیز نگه دارید.

زخم ها را روزی دوبار با نوک پنبه مرطوب تمیز کنید و روی آن پماد ضد میکروب بمالید تا از انتقال آلودگی به زخم ها جلوگیری شود.

* برای آگاهی از نحوه صحیح تمیز کردن بینی، پس از عمل زیبایی، خواندن مقاله “تمیز کردن بینی بعد از عمل جراحی ” توصیه میشود.

 

مراقبت بعد از عمل زیبایی

  • زیاد ورزش نکنید.

تمرینات ورزشی سنگین، باعث بالارفتن ضربان قلب و تند شدن تنفس شده و در روند بهبود شما تاثیر منفی میگذارد. در هفته اول بعد از جراحی زیبایی، سعی کنید تمرینات ورزشی را به حداقل بر سانید و پس از آن کم کم به تمرینات عادی خود برگردید.

 


* دکتر حسین حامدی در جلسه مشاوره اطلاعات کامل جهت مراقبت های بعد از عمل را در اختیار شما قرار می دهد. جهت اطلاع از نحوه عمل بینی توسط دکتر حسین حامدی و هزینه عمل بینی در مشهد با شماره تلفن های  0513844389509157020224 تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام نیز دنبال کنید : drhamedi_otolaryngology@


منبع: wikiHow

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your name and question in the box below and click the submit button, we will respond to your inquiry as soon as possible.